Gondolatok...

Love, music, therapy

Honnan olvassatok

Friss topikok

  • zeeplusz: @inszeminator: blogajanlomban jelentel meg :) (2009.03.25. 21:23)

2009.03.24. 23:09 | zeeplusz | 2 komment

Itt vagyok ujra, most hogy tegnap lattam Marcipannal, hogy valaki meg szamon tartja a blogomat :) Bar tul sok mondanivalom nincs mara, szuleszeten dolgoztam, jo volt ez igy a mult het vege utan nappal. Beszeltem Besttel, akinek meghalt a kutyusa. Probaltam egy kicsit lelket onteni bele. Most o vette at a benzodiazepine szedest, ha mar en nem . Kicsit megbeszeltuk meg a pasikat, de jovo heten tali :) Ma ota tudom, hogy tetszenek nekem a golyoallo mellenyes, fekete, magas biztonsagi orok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zeeplusz.blog.hu/api/trackback/id/tr141023692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inszeminator · http://inszeminator.blog.hu 2009.03.25. 00:37:11

Azért jó a blogírás, hogy panaszkodhass egy kicsit. Vagy, hogy legalább bevallhasd, hogy tetszenek a magas fekete mellényes őrök.
Azt viszont nem értem, hogy a bánatba keveredtél hozzám.!
Én nem szeretem a magas fekete mellényes őröket.. Teljesen hidegen hagynak.
Ne légy szomorú.

zeeplusz 2009.03.25. 21:23:17

@inszeminator: blogajanlomban jelentel meg :)
süti beállítások módosítása