Gondolatok...

Love, music, therapy

Honnan olvassatok

Friss topikok

  • zeeplusz: @inszeminator: blogajanlomban jelentel meg :) (2009.03.25. 21:23)

2008.08.10. 17:56 | zeeplusz | Szólj hozzá!

(Udvozlet ujra , ezennel itt. )

 

Tegnap elhataroztam, hogy elmegyek a west midlands-i safari parkba. De persze az angol idojaras keresztulhuzta a szamitasaim, igy valami fedett helyes elfoglaltsagot kellett keresnem. Igy esett a valasztasom a cadbury worldre. Nagyon lenyugozo volt, annak ellenere , hogy en nem szeretem a cadbury csokit. Bemuattaak a csoki tortenetet, kezdve az aztekoknal, majd kis vasutazas csokiautokban, aztan megnezehgethettem a csokigyartas folayamatat, meg a gyar tortenetet, aztan volt folyekony csoki kostolas, meg egyebkent is minden 100 m-en megtomkodtek a zsbeimet jol csokival. Es kozben persze az a "gusztustalan" csokiszag :) Aztan elmentem a bullringbe shoppingolni kicsit . Ez egy westend alapteruletu mall, 9 emeletben. a mellette levo szamos (!) parkolohaz is persze 9 emeletes, koztuk (tobbek kozt) az atjaras pl. a 9. emeleteket osszekoto folyosokon lehetseges. mindezt tok szabadon, korlattal vedve csak. jot tett a teriszonyomnak :) mert perszze direkt felvezettem a 9-re :) szoval shoppingoltam, egy diesel taskat, az uj Estee Lauder illatot :Sensuous (reg talalkoztam ennyire hozzam illo illattal ) , meg vettem egy debenhams parnat, meg egy next pulcsit. Kozben ebedeltem a dietamba meg belefero margarita pizzat a Pizza Expressben . Kozbeen persze tovabbra is fajditottm a szivemet a jo fele eve nezegetett Radley taskakkal. De tegnap sem adtam ertuk 200 fontot :( Aztan hazajottem. Ma uszas, meg jacuzzi es szoli, aztan 2 tanulas kozben blogot irok

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zeeplusz.blog.hu/api/trackback/id/tr38609516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása