2008.10.06. 12:47 | zeeplusz | Szólj hozzá!

volt egy idoszak amikor imadtam a konyakos meggyet. Aztan ahogy mar nem lehetett azt igazi, finom Boci csokit sem kapni, ezzel parhuzamosan ez a fajta konyakosmeggy is eltunt a polcokrol. Neha tettem egy ujabb probalkozast, de mindig csalodnom kellett. jo esetben csak a csokija volt rossz, rosszabb esetben meg magot is talaltam benne. Es minedemellett azt hittem, hogy ez is hungarikum. Amikor is a hetvegen szorongasaim kozepette elhataroztam, hogy a mindig bevalo szorngasoldot vetem be (nem, ez most nem a szex volt :) , szoval bementem a Hotel Chocolat-ba, ahol meglattam a polcon. Igazi, gyonyoru dobozban.  gyorsan vettem is belole. Hat mondanom sem kell, mennyei. finom, ropogo meggy, nagyon nagyon minosegi konyakba aztatva, aztan bevonva tej , legkivul pedig finom, roppanos etcsokival. fu... Naggyon jo. Legkozelebb a mangos jon :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zeeplusz.blog.hu/api/trackback/id/tr1699266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása