Gondolatok...

Love, music, therapy

Honnan olvassatok

Friss topikok

  • zeeplusz: @inszeminator: blogajanlomban jelentel meg :) (2009.03.25. 21:23)

2009.03.25. 21:33 | zeeplusz | Szólj hozzá!

Ma ugy volt, hogy konzultanskent fogok a szuleszeten dolgozni, de tegnap szoltak, hogy inkabb a day case-en az ortopedia listat csinaljam meg delelott. Borzaszto sok volt, nagyon porgos. Aztan ebed, delutanra meg kitalaltak nekem, hogy megiscsak legyek konzultans, de a surgossegi mutoben. Jo nehez mutetek voltak, az egyiknek eleg szomoru vege is lett. Nem szeretem en ezt a csaladdal valo kommunikaciosdit. Meg 5-ig ott is kellett igy maradnom, igy megint keson es tok faradtan ulhettem neki a tanulasnak. Ja, meg mielott eljottem volna a korhazbol, megneszeltem, hogy a korhaz Costa kavezojaban van frissen sutott palacsinta, gondoltam, beugrom, de amikor meglattam a sutikinalatot, elcsabultam scone-ra. Scone-t akarok mar enni hetek ota, a mult hetvegere A. beigerte, hogy scone-ozunk, de vegul mas lett a program :) A hiperekben is mindig megnezegetem, de mindenutt 2 darabonkent aruljak, azt meg nem veszek, mert akkor ugyis mindkettot megeszem es basszus darabonkent 500 kaloria :( igy ma vegre ehettem egyet :) holnap megint ugyelet, szerintem a palacsinta jon :) most ez kell nekem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zeeplusz.blog.hu/api/trackback/id/tr131025806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása