Gondolatok...

Love, music, therapy

Honnan olvassatok

Friss topikok

  • zeeplusz: @inszeminator: blogajanlomban jelentel meg :) (2009.03.25. 21:23)

2008.10.06. 15:45 | zeeplusz | Szólj hozzá!

Megrazo ami ma tortent. 1 hete utaztam vonaton, el voltam szornyulkodve a korulmenyektol. el is hataroztam, hogy ugy ahogy eddig is, ha modon van ra, akkor IC potjegyet veszek. Ami europai szemmel nezve is jo 2-3. osztalyu szinvonalat kepvisel, de legalabb nem fustolnek az orrom ala. de az mennyire gaz mar, hogy az IC azt jelenti, hogy a normal vonat vegere hozzakapcsolnak egy db IC kocsit. nonszensz. Na most azok a szerencsetlenek, akik hozzam hasonloan gondolkodnak, szornyet haltak. Es a balesetet kovetoen 6 oraval sem tudja megmondani a MAV, hogy arra a jaratra, abba a kocsiba mennyi helyjegyet adtak el... mo... Dobbentes volt latni azt a kepet, amin az utolert vonat ablakan benezve egy masik vonat van. Azt hittem hogy tul vagyok mar rajta, de ugy latszik nem, most is fojtogatja a torkom a siras, amikor eszembe jut, hogy nehany evvel ezelott hogyan mentettuk a zeg-i korforgalomnal a felborult buszban rekedteket. 35 halott volt... Minden tiszteletem a mentos es tuzolto kollegake es reszvetem a csaladoknak...

A bejegyzés trackback címe:

https://zeeplusz.blog.hu/api/trackback/id/tr80699626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása