2008.09.29. 22:47 | zeeplusz | Szólj hozzá!

Megint egy faradt de tokeletes hetvege. Igazabol megint nem szamitottam arra, hogy ennyire de ennyire jo lesz. Szombat fel 4-kor keles, auto elindult, aztan vegul nem sokon mult, hogy nem kestem le a gepet.  keson leszallas Ferihegyen, taxizas 2 rugoert !!! Ferihegy 1-re, az allomasra. Aztan talalkoztam a magyar valosaggal. Tenyleg gyomorforgato vonaton utazni. Evtizedes vastag , ragados mocsok mindenutt. Szerencsere 1 ora alatt haza is ertem. Otthon joleso lakastakaritas, estere kis lilanemu vasarlasa :_), na es a szokasos calzedonia menet :) EStere vartam P-t.ez is nagyon jo volt, marmint a varakozas. 9 korul jott is, meg elmentunk vacsizni a szokasso csardankba, aztan felhulla allapotban irany Bp. Nyugodt egyuttalvas utana, reggel arra ebredes ... :) tatarbeafsteak, tejespite es gesztenyes palacsinta reggelire, megneztuk a Lumu-ban a Haring kiallitas, ami kevesbe, viszont agnes x. kiallitasa annal inkabb tetszett. Aztan a szokasos MOM menet : ujsagos, szandi es gyumile :) es ismet repules. vissza. Ez is az egyik legjobban sikerult hetvegek kozul valo volt. boldog vagyok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zeeplusz.blog.hu/api/trackback/id/tr20688193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása