Gondolatok...

Love, music, therapy

Honnan olvassatok

Friss topikok

  • zeeplusz: @inszeminator: blogajanlomban jelentel meg :) (2009.03.25. 21:23)

Good Friday

2009.04.10. 09:16 | zeeplusz | Szólj hozzá!

Mar amikor azzal kezdodott a nap, hogy a kavemhoz feherbarackos konnyu es finomat es hogy tovabbra is maradjak a fehernel, raffaellot regglizem, tudhattam volna... Szoval a felalomban megkapott bankos sms egyenleg ekkor tudatosult bennem, hogy gyakorlatilag a hetvegere penz nelkul maradtam. Igaz, hogy tegnap meg majd 200 ezer volt a szamlamon, de mara ez, hala a megemelkedett lakashiteltorlesztesem es a megint horribilis osszegu telefonszamlamnak koszonhetoen ez gyakorlatilag zerora redukalodott. Probalkoztam persze, hogy akkor online utalok at a magyar devizaszamlamrol a magyar forintszamlamra, de ez otepeeknel 3 munkanap, ami gyakorlatilag jovo het vege... Ekkor ugrott be, hogy , akkor az angol szamlamrol gyorsan, mert ez ejcseszbiszieknek csak 1 munkanap (altalaban) Hurra, hurra, lesz keddre  (?!) penzem. Csak 1 problemaval nem szamoltam, hogy ma van Good Friday, amikor kinn a fu sem no.. Tehat sem ma, sem a hetvegen, sem husvet hetfon nem lehet utalni, szoval leghamarabb kedden, ami leghamarabb szerda.. pedig a hetvegen moziba, kiallitasra , etterembe akartam menni, Anyut is meg akartam hivni ebedelni... Z+

A bejegyzés trackback címe:

https://zeeplusz.blog.hu/api/trackback/id/tr551057191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása