2008.10.05. 19:15 | zeeplusz | Szólj hozzá!

mar 2 ejszakan tul vagyok az ITO-n. tovabbra is borzasztoan erzem magam. szorongok, ezerrel teker a szivem, nem tudok enni, de mindjart vege van :) persze vannak sikerelmenyek is, amikor pl. sikerult ultrahanggal poccre megszurnom a central venat, tok egyedul, sot inkabb hatraltatva, egy minden szempontbol rossz alkatu betegen, de ott vannak azok a kifejezetten szorongato percek, amikor lehivnak a surire. es teljes szivembol azt gondolom, hogy az az ember nem kell, hogy az ito-ra keruljon, de akkor a belgyogyasz reg (ugyanaz a szint mint en) kurvara nem happy, hogy en nem akarom felvenni, es olyan dolgokat mond, hogy az a velemenyem, persze lehet mindennek a legdurvabb oldalat nezni, es en is nezhetem, akkor meg az ito-n nagyon rosszul jar. erre hajnali 3-kor fel kell hivnom a konzultansomat, aki happy az en dontesemmel, de akkor utolso mondattal megkerdezi o is, hogy jol van e a beteg? persze, hogy nincs jol, eppen az elobb 2 perce lett megcsapva, de akkor sem gondolom, hogy fel kelleln vennem. es persze a belgyogyasz tovabbra sem happy a dontesunkkel, en meg nem tudok elszakadni a gondolattol igy mar, hogy jol tettem e hogy nem vettem fel. de akarhanyszor atgondolom, azt hiszem, hogy akkor sem kellett volna lelegeztetogepre tenni, mert alapvetoen ez lett volna a kerese a belgyogyasznak. ezt akkor is hulyesegnek erzem, mert VAP, stb...  szoval ilyen. aztan persze meg hivogattak, hogy lehet, hogy majd fel kellene venni x beteget, de nezzem mar meg most. ezt kb. reggel 5-kor. en meg keltem, gepiesen elmasztam oda, gepiesen megvizsgaltam, leirtam, hogy most nem kell, ezennel nem hivtam konzultanst, aztan gepiesen visszamasztam ... ez a belgyogyasz happy volt legalabb. azztan reggel haza, beajulas, du 4-ig alvas. es megneztem vegre a swenney todd-ot, ami nagyon de nagyon tetszett. jo volt benne Borat , meg Piton professzor :) meg van valami beteges vonzalmam asotet, regi Londonhoz, ez gyonyoru volt a filmeben. a Neverwhere-t is vszinu ezert szerettem.

persze nyomaszt az RMO melo lemondasa is, mert meg mindig nem irtam meg  a visszautasito e-maileket. toketlen vagyok. :(

egyebkent ez a poszt szerintem csak szamomra lett ertheto. bocs.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zeeplusz.blog.hu/api/trackback/id/tr18697640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása